Ölüm Çiftliği Filmini izle / FHD (FULL HD) Film izle

Ölüm Çiftliği 4.8/10

Émilie Dequenne bu filmde Charlotte rolünü, Benjamin Biolay, Max rolünü, Yolande Moreau, La Spack rolünü canlandırmaktadır. Kimsenin uğramadığı bir yerde Charlotte arabasıyla ilerlemektedir. Max otostop çeker ve Charlotte Max’ı arabasına alır. Ardından gidiş istikamatinde bir kamyoncu lokantasında dururlar. Fakat max mola yerinde gittiği tuvaletten geri dönmez. Charlotte geri dönmediği için merakından arayış içerisine girdiği sırada lokanta görevlisi olan La Spack Charlotte’yi kaçırır. Max’in annesi olan lokanta görevlisi, Charlotte’yi lokantasındaki menülerinde kullanır.

Fragman

22 Ağustos 2011

İzlenme : 27.097

Yorum : 116

Sonra İzleFavorilere Ekle

Facebook Yorumları

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

bilgimle
22 Ağustos 2011

gzl flm korku filmi sevenlere ve gerilim :D:D:D:

abdulkadir
22 Ağustos 2011

Süper bi flim.

emrrr
22 Ağustos 2011

idare eder

volkan
22 Ağustos 2011

sıradan bir korku gerilim filmi ama çok vasat olmuş 5.0 puan almasına şaşmamalı bana göre vakıt kaybı izlemenizi tavsiye etmem ama dersenız benım vaktım cok ve zevksiz biriyim ozaman izleyin admin ellerine sağlık filmin kendisi kotu bile olsa emege saygım herzaman sonsuzdur…

tubi
22 Ağustos 2011

saçma bi film

Niko
22 Ağustos 2011

Hiç İzleyen Yokmu Daha ??

abc
22 Ağustos 2011

film çok berbat…

sıcelll
22 Ağustos 2011

daha şimdı açtık umarım gzldr :=)

yekta
22 Ağustos 2011

film on numara

mami
22 Ağustos 2011

güzel flim izlemelisiiz

özlem
22 Ağustos 2011

akıllara zarar bir film. eğer aklınız kıymetliyse izlemeyin…

sıcelll
22 Ağustos 2011

izledık fılmı iğrenç gerçekten zamanınızı harcamaya deymez.filmin adına aldanmayın benım gibi çok bokumsu ööö

ali
23 Ağustos 2011

izlenebilir

ALİCOOOO
23 Ağustos 2011

COK BERMAT YA BU KADAR OLMAZ

tito serhat
23 Ağustos 2011

fim gzl korku sevenlere yorumlara bakmayın

oguzhan
23 Ağustos 2011

filmin sonunu anlamadım nedir?bilen varmı

muzo487
23 Ağustos 2011

Hahahaha kesinlikle izlemeyin vakit kaybı :D:D::D

ferhat
23 Ağustos 2011

yarıda kestim.klasik konu…

Alina
23 Ağustos 2011

her korku filmi gibi buda. Standarttı herşey.

Anonim
23 Ağustos 2011

çok saçma izleye değmez hiçte korku ve gerilimi hissetmedim hiç bir filmde korkuyu hissedemiyorum arkadaşlar tawsiye ettiğiniz bi korku varmı

davut
23 Ağustos 2011

salakça ya ne korkunç ne bir konusu var zaman akybı ne yapaçağını şaşıranlar hayattan sevk almayanlar bunu izşlerse fazla bişe kaybetmemiş olur 😀

susbakim
23 Ağustos 2011

bosa zaman kaybiiii

Selman
23 Ağustos 2011

Beş para etmez.Tam anlamıyla vakit kaybı.

hssktr
23 Ağustos 2011

bu ne be bunada filmmi diyolar
bence BOSA ZAMAN KAYBI

talip023
23 Ağustos 2011

saçma sapan bir film .. çok basit

Anonim
23 Ağustos 2011

hayatımda böyle iğrenç bi film daha izlemedim konu yok sırf korku filmi olsun diye gece çekilmiş film

fatih aşkar
23 Ağustos 2011

bence korku filmi demek için ilk defa film izliyo olmak gerek kurgu inanılmaz kotuydu ben yerinizde olsam benım gibi zamanınızı bu filmde oldurmeye degmez iyi seyirler

poli
23 Ağustos 2011

güzel bir filmdi izlemenizi tavsiye derim

emre
23 Ağustos 2011

yani filmi boşuna izlemiş gibi oldum. sonuda başında berbat. arada bazı gerilimli dakikalar oluyor ama izlenmeye değeceğini pek düşünmüyorum!

mhmt
23 Ağustos 2011

izlediğim 80 dk boşa gitti. güzel bi film değil bence kişiden kişiye değişir tabi 🙂

deniz
23 Ağustos 2011

ben bunu çok önceden izledim ve hiç beğenmedim.
korkudan eser yok.
basit bir senaryo.
güzel diyenlerede bir anlam veremiyorum.
4 puan bile etmez.

salihkanbas
23 Ağustos 2011

film , kapağı kadar etkili diil bence , benden 2 puan
tabibiki bu arada adminlerin ellerine sağlık , emek var emek

gülden
23 Ağustos 2011

berbattt..

aRDınç
23 Ağustos 2011

Film saçma geldi biraz en azından otostop yapan birini alıp sonra onun için gecenın korunde dükkan camı kırmak saçma geldi..
kan ve işkence görmek isteyenler için çok tatmin etmesede izlenicek bi film..

aykut
23 Ağustos 2011

izledigime pişman olmadım ama pek begenmedimde boş zamanım çok izleyecek film kalmadı artık napalım bunları izliyoruz.filmden zevk almadıgım için anlayamadımda sonunda ne oldu cidden anlamadım filmi anlatıyor diye kızmayın ama en sonunda kız nasıl kurtuldu bi hamile gösterdi kurtulmuş halde tek bacaklıda degildi sonra nasıl kurtuldugunumu gösterdi onu ooraya kim astı yeni gelen kızmıydı o karıştı gitti bende film koptu.

ella
23 Ağustos 2011

Çok kötü bir film …izlemeye değmez..

all _alone
23 Ağustos 2011

vakit geçirilbilir gerilim dolu bir film .

Elessar
23 Ağustos 2011

TAMAMEN ZAMAN KAYBI

beni dinle
23 Ağustos 2011

çok saçma bi film izlemeye değmez bunu izliceğinize show tvyi açın doktorları izleyin

gazi
23 Ağustos 2011

bu filme süper diyenlerin film anlayışından şüphe duyuyorum…kesinlikler zaman kaybı

film kolik
23 Ağustos 2011

berbat bir film di…

uck
23 Ağustos 2011

berbat tam bi vasat

enes
24 Ağustos 2011

ya bukdrmı dandik saçma salakça bi film olur yaa boşa zaman kaybı bişeye benzemiyor

osman kovan
24 Ağustos 2011

çok kötü bir filim.

emre
24 Ağustos 2011

ıyy bu ne yaa çok saçmaydı nasıl bi sondu o öyle izlemeyin arkadaşlar şaçmalık..

Süleyman
24 Ağustos 2011

İzlediğim en saçma filmdi.Kötü kurgu kötü bir seneryo kötü bir film.

Hesssssssss
24 Ağustos 2011

Sonu çok saçma . 🙂 Vakittt kaybı. Klasik korku filmi.

tt123
24 Ağustos 2011

saçma bir amatör film

aysen kısa
24 Ağustos 2011

berbat kısaca….

aysen kısa
24 Ağustos 2011

berbat kısacaaaaaaa..

Anonim
24 Ağustos 2011

çok saçma bir film izlemenizi tavsiye etmem zaman kaybı

erross
24 Ağustos 2011

zaman kaybı arkadaşlar izlemeyin çok saçma

mehcey
25 Ağustos 2011

saçma zaman kaybı başka bir film bakın bu yaramaz…bu site güzel 🙂 uzun bi zaman burada olacağım.

levent
25 Ağustos 2011

çok saçma bi film valla zamanınıza yazık edersiniz

coşkun
25 Ağustos 2011

Cok Sacma Bir Film İzlemeye deymez izleyecek film yok diyenler buu seyretsin BerBat

Nkral_gg
25 Ağustos 2011

filmin konusu çok saçma bu filmi zevkle izleyebilmek için psikopat filan olmanız gerek. en fazla 40 dakikasına dayanabildim. saçmalıklarla dolu bir film.
boşa zaman kaybı. başladığı işi sonuna kadar sürdürmek isteyen biriyim ama bu filme dayanamadım. 😀

yasin
25 Ağustos 2011

idare eder

ers
25 Ağustos 2011

OKADAR YORUM VAR İZLENİR

eda
26 Ağustos 2011

İğrenç bir filmdi hiç beklediğim gibi olmadı. boşuna zaman kaybııı

gökhn
26 Ağustos 2011

idare eder

ozn
26 Ağustos 2011

çok aptal bi film

ozn
26 Ağustos 2011

sper ve gzl dieyenler kesinlikle filmden anlamıo

sefa
26 Ağustos 2011

guzel

Anonim
26 Ağustos 2011

ehhh işte

green
26 Ağustos 2011

berbat ve ötesi.

berg
27 Ağustos 2011

Ya ben anlamadım ..O şeyler özürlü mü??????

Durmuş Okan İnal
27 Ağustos 2011

Tamamen Zaman kaybı çok saçma ve çok kötü bir film hiçbir şey anlamadım.Birazda testere özentiliği var.

ali
27 Ağustos 2011

sacma

ChieF
27 Ağustos 2011

çok saçma

gizlimavi
28 Ağustos 2011

saçma sapan.

okan
28 Ağustos 2011

zaman kaybıı vasat bir filmm

masum
28 Ağustos 2011

izlediğim en rezil film tamamen zaman kaybı sakın şahane muhteşem diyenlere inanmayın zamanınıza yazı 🙂 verilen 5 imbd yi hak etmiyor en fazla 0.1 olmalıydı 🙂

laperda
28 Ağustos 2011

bu kadar basit bi film olamaz doğrusu iğrençti tamamiyle zaman kaybıı

gül
28 Ağustos 2011

berbat sadece zaman kaybı

akına akın
29 Ağustos 2011

sonu ne kadar sacma ne anlatmaya çalışmış anlayamadım

sule
29 Ağustos 2011

tamamen zaman kaybı hiç izlemeyin çok vasat

sule
29 Ağustos 2011

çok vasat zaman kaybı hiç izlemeyin

hakan
29 Ağustos 2011

şaçma sadece zaman kaybı

mert
30 Ağustos 2011

hayatım da bu kadar saçma film izlememiştim gerçekten berbat bu ne yaa çok saçmaa , , ,

barış
30 Ağustos 2011

100 dk lık filme sonlara doğru bir iki aksiyon var başka bişey yok.

sedat
31 Ağustos 2011

hayatımda izledigim en boktan bir film arkadaşlar şiddetle karşı çıkıyorum bu filmi izlemeyin boşa vakit kaybı yaşamayın güzel film diyen arkadaşlara şaşıyorum nasıl bir film anlayışı var onuda anlamış degilim

ayşeee
31 Ağustos 2011

hayatımda izlediğim en BERBAT bir film çığlık1 bile daha heycanlıydı diğer korku filmlerinde karıştırıp bir film atmışlar ortaya ama hiçmi hiç olmamış çok bişey bekledim ama çoku bırakın hiçbirşey beklemeyin tabi admin yinede teşekkürler….

metin
01 Eylül 2011

şu filme güzel deyipte beni gecenin ikisine kadar bekleten arkadaşlar heralde çok şakacılar seyrettiğim en kötü filmler içindedir kesin konusuda saçma efektlerde de öyle resmen vakit kaybı bilgisayarın şarjına bile yazık anlayın yani

harun
03 Eylül 2011

yazık bu filme harcanan paraya yarısına kadar zor dayandım rezalet…

çiko
04 Eylül 2011

beş para etmez berbat ötesi bir film bi bok anladıysam arap olim, gitti bizim 80 dk boşuna

berk
04 Eylül 2011

ya her şey iyi güzel ama sonu çok saçma geldi bende şahsen ben beğenmedim hiç tavsiye etmem…

ezel
04 Eylül 2011

allah askına bu kadar sacma bır fılm varmı ya bosuna izleyıp vakıt harcamayın benbır sey anlamadımkı bır ok kadar gerılım hatasıyım

sibel
05 Eylül 2011

bence filmin konusu güzeldi ama kötü cekilmiş ama değişik güzel bir konu

sibel
05 Eylül 2011

bence filmin konusu güzeldi ama kötü çekilmiş değişik güzel bir konuydu

abdullah
06 Eylül 2011

ya arkadaslar o kadar yorum yapılmıs tamam filmi begenmedik özellikle sonunu baglayamamıslar ama en begendiginiz filmi siz tavsiye edinde bizde zamanımızı bosa harcamıs olmayalım dimi :);)

burcu
06 Eylül 2011

iğrençlikte sınır tanımamışlar.47. dakkada kapadım.

Keramet
07 Eylül 2011

Film guzeldi ama sonu cok sacma bitdi bir wey anlayamadim.

elmas
07 Eylül 2011

çok saçma ve iğrenç ötesi alakasız insanlar artık b… çıkarmış korku filmlerinde…

elmas
07 Eylül 2011

çok saçma berbet vede iğrenç bi film hiç tavsiye etmem..

azrail33
08 Eylül 2011

filmin başları otel filmi.ortası akısiyon. sonu zombi filmi olmuş.bu kadar ugrasmıssınız bari su üç türün birine yogunlassaydınız…benim için kötü filim yok ama bu kadar emek verılen bır yapımın cope ataılmasına da gonlum razı gelmez… yani en azından seyredın bırsey kaybetmezsınız.

baran
10 Eylül 2011

kötü film beğenmedimm

Anonim
13 Eylül 2011

güzeldi beh.ama keller çok çirkindi:P

murat
17 Eylül 2011

zaman kaybı

müco
17 Eylül 2011

bizce izlemeyin kötü bir film yapmşlar

yiğit
20 Eylül 2011

yazık bu filme harcanan bütçeye, amatör ler bile daha iyisini yapardı sanırım.

betul
22 Eylül 2011

çookk saçma izlemeye bile degmezz 10 tane adam koymuşlar film yapmışlar anlamsızz

Hasan
22 Eylül 2011

Ben hayatım boyunca bu kadar şaçma konulu bir film daha görmedim.

dragon01
22 Eylül 2011

Yaaa arkadas böyle sacma gerizekali bir film olamaz,vakit kaybi yinede seyretmek isteyen arkadaslar kendileri bilir…

tebessüm
23 Eylül 2011

eh iste

filmko
05 Ekim 2011

rezilllllllfilm yuhhhhhh

umut
05 Ekim 2011

bu sitedeki fimlerin hepsinde sorun var…

öner
14 Ekim 2011

izlenmeye değer hoş bi flim arkadaşlar 😀

anjelika
23 Ekim 2011

Ayyy ne sacma kino yaaaa,olan qalan etim tokuldu:DDD sakin izlemeyiniz,bu filme guzel diyenin guzellikden anlayiwi yok yaaa)) turkler dimiwken igrenc 😀

...
23 Ekim 2011

bu ne ya iyreng bi film hic bi bok anlamadim bu filmi cekenin agli dalindadi deyesen.buna korku filmi deyenin akli yok .millet izlemeyin bu filmi .o kadar guzel korku filmleri varki mesala hostel,spusk,tepenin gozleri ve s. baxa bilersiz .bu ne ya tfuuuuuuuuu 😀

mexx
27 Ekim 2011

cok kotu korku filmlerini bi tek amerikalilar iyi yapio geri bos

merve
05 Kasım 2011

ben böyle sonu belli olmayan filmlere sinir oluyorum.izledem ama sonundan bir şey anlamadım.anlayan varsa lütfen söylesin.bu yönetmenler niye böyle tuhaf sonlar yapar anlamaam.insan böyle biten filmlere sinir oluyor.

onur
06 Kasım 2011

on kere izledim hala doyamiyorum bu filmi yapanı yakalarsam neye anladınız siz onu…………..

hasan
13 Aralık 2011

amerikan pastası bile daha korkunç

GıZeM
08 Şubat 2012

sırf meraktan izliycem bakalım kötümü güzelmi?

erhan
08 Şubat 2012

film fena değil.. bu film için yorum yapan arkadaşlar zaten film izlemek zaman kaybı sadece bu film için değil. admin arkadaş eline emeğine sağlık…

faruq
28 Mart 2012

berbat diyen kişilere sesleniyorum izlerken korkuyorsunuz gidin çekin bakayım altınıza etmeyin

Yukarı Çık