Kutsal Savaşçı Filmini izle / FHD (FULL HD) Film izle

Türkçe DublajTür : Aksiyon, Fantastik, Korku Gösterim : 13 Mayıs 2011 Imdb : 5.7 Yapım : 2011

Yönetmen : ,

Senaryo : ,

Oyuncular : , , , , , , , , , , ,

Orijinal İsim : Priest

Kutsal Savaşçı 5.7/10

İnsanlar ve vampirler arasındaki savaşı anlatan 2011 yapımı mükemmel bir film izlemek için hazır olun! Kötü durumdaki bir dünyanın hayat mücadelesi ile geçen yaşamda insanlar ve vampirler arasında savaş kanların dökülmesine ve ciddiyetin artmasına neden oluyor. Filmde yakını vampirler tarafından kaçırılan bir papaz kiliseye karşı gelecek. Bettany filmde Vampirlere karşı mücadele eden Papaz ‘ı, Maggie Q ise onun ekibindeki savaşçılardan birini canlandıracak.
Not: 3 Adaylık.

Fragman

29 Ağustos 2011

İzlenme : 75.434

Yorum : 116

Sonra İzleFavorilere Ekle

Facebook Yorumları

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

fukfuk
29 Ağustos 2011

başarılı

:RE
29 Ağustos 2011

daha başarılı olabılırmiş :/

donanimsal
29 Ağustos 2011

Gayet iyidi film yav (:
2. bölümün çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum

LuaNova
29 Ağustos 2011

alt yazılı halini izlemiştim bu sitede önceden güzeldi film

xxxx
29 Ağustos 2011

film nasıl yav imdb den 5.7 almış ayrıca bazı yerlerde güzel film değil diyolar sizce nasıl?

Kerim
29 Ağustos 2011

Tren Garındaki adam hala gaz lambasıyla :)))

Koray
29 Ağustos 2011

HEr Gün yeni Bi Fİlm İzliyorum Bu Sitede. Bufilminde Alt yazısını izlemiştim

kenan
29 Ağustos 2011

tavsiye edrim gayet iyiydi

celal
29 Ağustos 2011

abı on numara bes yıldız harıka …

kemal
29 Ağustos 2011

filmleri oynattıgınız bu yeni playerler bence çok kötü eski filmleri hangisine koyuyorsanız bence onlara koyun tekrar durmadan tekrarlıyor daha düne kadar bütün filmlerinizi rahatlıkla seyrediyordum bu son yüklemelerinizi seyredemiyorum…

aykut
29 Ağustos 2011

evet bende alt yazılı izlemiştim çok güzeldi tr dublaj olarak bir daha izliyorum şimdi.

burak
29 Ağustos 2011

zaman kaybı

kusursuz
29 Ağustos 2011

sölicek kelime bulamıyorum müthiş ötes ibir film inşallah 2. si çıkar

Kalpsiz
29 Ağustos 2011

Oldukca Guzel filim tavsiye ederim..

FÜHRER:)
30 Ağustos 2011

aksiyon dolu mükemmel bir film

birkan
30 Ağustos 2011

arkadaslar emeginize saglik.sizlere lafim yok.ama bu kadar sacma sapan bir film daha izlemedim.kutsal damacana 2 deki kurt adam karakteri bile bu filmdeki karakterlerden cok daha iyidi.bu arada filmin kusursuz harika muthis gibi tanimlayan arkadaslara daha cok film izlemeyi oneriyorum…saygilar

mehmet
30 Ağustos 2011

bu film 5,7 den daha iyi bence izlenmeli

Serkan
30 Ağustos 2011

Şiddetle tavsiye ediyorum çok süper bir film… 2.sinide merakla bekliyorum…

lol
30 Ağustos 2011

ya tamam kurgu , sahneler falan güsel ama sadece güsel yeterli değil.hani pişman olacaksınız demiyorum ama izlemeyin daha iyi bence.bu film eleştirilmeye açık …

lol
30 Ağustos 2011

aldığı puanıda haketmiş gibi … daha fazlasını beklemeyin.ne biliyim bu tür filmlerden insanlar daha çok şey bekler.bu tarz bi çok film var gidip onları izleyin daha iyi.

rhapsody75
30 Ağustos 2011

yeni filmler tek part ve sorunsuz izlemek isteyen arkadaslar opera yı indirin ve ordan sorunsuz explorer bende de sorun vriyor operadan izleyince sorun yok…

yıldız
30 Ağustos 2011

izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

kaan
30 Ağustos 2011

ZAMAN KAYBI İZLENMEYE DEĞMEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

kaan
30 Ağustos 2011

YAZIK ..ZAMAN KAYBI

gardiyan
30 Ağustos 2011

fena değil izlenebilir

Film Danışmanı
30 Ağustos 2011

kesinlikle izlenmesi gereken bir film. oldukça etkileyici…

sikilacci
30 Ağustos 2011

filmden anlamayanlar gelip yorum yapıyorya deli oluyorum film güzel tavsiye ederim

Osman Karadeniz
31 Ağustos 2011

Sürükleyici bir film oldugu kesin, insan bir bucuk saatin nasil gectigini anlamiyor bile, fakat beklentimi karsilamadiginida acikca soyleyebilirim :/

turabii
31 Ağustos 2011

ya eyw film jay lenodan bıle tam not aldı we harıka ama bu fılmı ızlıyoken kendı kendını gerı sarıyo bı kac sanıye yada dakıka bu neden kı

miri
31 Ağustos 2011

cok iyi olmasada guzel filimdi

irony
31 Ağustos 2011

süper ya çok başarılı harika…

Fatih
31 Ağustos 2011

ben bu siteden film izlemeye başladım gerçekten çok iyi kesintisiz elinize sağlık filmde bence 7.5 8 arası olması lazım puanı

SıyahDeniz
31 Ağustos 2011

sevgili admin bu yuklediginiz player cok kotu sizden ricam eski playerları gerı yukleyın cunku hıc bır fılmı ıyı ızleyemıyorum cunku durup durup başa sarıyor…

sezgin kocabay
01 Eylül 2011

güzel bir film. bence izlenmeli

harun
01 Eylül 2011

çok fazla hıristiyanlık propagandası var aslında tamamen:)) sponsoru vatikan olmalı filme gelince fena degil izlene bilir cinsten…

EMRAH
01 Eylül 2011

tek kelimeyle mukemmelllll

kanli_dalak
01 Eylül 2011

adam priest pk yapıyo işte

periportal
01 Eylül 2011

Vampirleri türlü şekillerde bir çok filmde görmüştüm. sırf yaratığa benzesin diye adaleli vücuylu gözsüz ve ıslak tipleri bulmak kimin fikriydi acaba? Üstelik bunlar bir de 4 ayak… Hani hayvanlar ya muhtemelen ondan sebep… Film müziklerine hiç laf yok! Süperdi. Konu da bilindik… Seyirlik… Admin ellerine sağlık.

film seçmeni
01 Eylül 2011

şimdi bu filmi izleyecegim bakalım nasıl bişeymiş ama ben vampir filmlerini sevdgigm için garanti buda güzel gelir bana 😀

film seçmeni
01 Eylül 2011

ya zamanın ne zaman geçtigini anlamıyorsun ya ama çok güzeldi begendim o rahip gibi bende olabilsem ne fena olur ama 😀 😀

yavuz
01 Eylül 2011

çok güzel …. 2.cisi dha güzel olacak…

furkan
01 Eylül 2011

öneririm sağlam film..

Gakgoş
02 Eylül 2011

film fena değilde vampirler resmen komediydi be… filmin seri olacağı kesin…

ismail46
03 Eylül 2011

çok süper ötesi bir film harika devamını mutlaka izlemeliyim

Trabzonspor
03 Eylül 2011

bir filmde hristiyanlık bu kadar anlatılır film güzel ama cok misyonerlık var !

F.E.A.E.R
03 Eylül 2011

herkesın izlmesını dechin edrin cokkkk gü<el bir filim dir

engin
03 Eylül 2011

ööögg sıkıcı bir film

j
03 Eylül 2011

izlenebılır ama uykusunu getırıyor ınsanın yanı bıraz sıkıldım

user
06 Eylül 2011

Başarılı gerçekten aradığınız bilimkurgu filmi bu

tıkır
08 Eylül 2011

çok hoş bir film izlenmeye değer 2.sini sabırsızlıkla bekliorm :d

By_zehir
08 Eylül 2011

çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

Emre
08 Eylül 2011

Gayet güzel bir filmdi izlemenizi tavsiye ederim.

bluemoon
08 Eylül 2011

harika , izlmenizi tavsiye ederim ,çok farklı bir havası var filmin. 2.sini bekliyorum

hüseyin
09 Eylül 2011

fevkalede güzel bir film hele benim gbi vampir filmlerinin hertürlüsü seyretmiş biri olarak güzel diyebilirim

oktay cesur
10 Eylül 2011

bu ne ya bi filim seyredemicezmi bi geri gidiyo duruyo kendi kendine buna bi el atın

wdwddwdsdws
10 Eylül 2011

GÜZEL BİR FİLMDİ

emirhan
10 Eylül 2011

iyi iyi izlenecek film vakit kaybı olmaz

murat
10 Eylül 2011

wavvv süper bir film,emeği geçenlere tşk ederim…serinin ikinci filmini merakla bekliyorum 🙂

gassnannn
11 Eylül 2011

ıdare eder

sevdaaa
11 Eylül 2011

güzel film

londoneye
12 Eylül 2011

cidden cok guzel. 2. bolumunu sabirsizlikla bekliyorum

deniz
12 Eylül 2011

güzeldi ama daha güzel olabilir ama yinede güzel ama sona doğru braz bozuo saygılar

cem
12 Eylül 2011

kaliteli bir yapım emiqi qeçen herkeze teşekur ederım

सुबह तक
15 Eylül 2011

Güzel..Rahip ne hoş adammış beee.. Emeğinize sağlık

mert
16 Eylül 2011

guzel fılm ızlemenızı tavsıye ederım 😉

Barış
18 Eylül 2011

Değişik bi konu değil vampirlerle insanların daha farklı anlatılmış bir yapımı. İzlenebilir. Beklentiler çok olmadan.

emrahh
18 Eylül 2011

mukemmel tavsıye ederımm

sanço panço
20 Eylül 2011

saçma bi film di ama yinede izledim çünkü izlemesem saçma olduğunu anlamaz dım sizde izleyin karar verin :)))

Anonim
20 Eylül 2011

izlemeye deyer

RESAT
20 Eylül 2011

FİLM gerçekten güzel ama player bi ise yaramaz eskileri daha iydi

bobo
21 Eylül 2011

harika bi filmmiş yaa tavsiye ederim

nafia
23 Eylül 2011

çok etkiLeyici bir fiLmdi. mükemmeL ötesi diyorum. 2. si sabırsızLıkLa bekLiyoruz. (:

nazır
24 Eylül 2011

gerçekten 10 numara bir film olmuş
ZIRF EKŞIN 🙂

Muhammet Umut KILINÇ
25 Eylül 2011

iyi günler sitede daha önce izlemiştim filmi altyazılı çok güzeldi şimdide izlemek isetdim ama sürekli tekrar ediyor filmi bozuk plak gibi partlı sistemle koyduklarınız çok daha başarılı bence partlı koymanızı tavsiye edicem
ama elinize sağlık site çok başarılı ve sürekli takip ediyorum

cabbar
26 Eylül 2011

güzeldi . 2. side çekiliyor olmalı denk gelirse 2. yide izlemek isterim 🙂

kadir
26 Eylül 2011

çok başarılı kesinlikle izlenmeli 😀

ahmet kaya 1985
29 Eylül 2011

güzel film seri olur…

M.BEDEL
29 Eylül 2011

izlenmeye değer film…

burak
01 Ekim 2011

süperdi gerçekten diorum bilim kurgu fantastik bişey istiosanız kesinlikle izleyin harikaydı..

Anonim
05 Ekim 2011

çok basit bi film

mesut baş
07 Ekim 2011

zaman kaybı

Ege
07 Ekim 2011

Çok güzel bir film herkes izlesin vampirlerle insanların savaşını çok iyi bir şekilde aktarmış.

onur
09 Ekim 2011

Gerçekten Güzel Bi Film 2. Bölümünü Sabırsızlıkla Bekliyorumm..!! 🙂 🙂

nur
10 Ekim 2011

sıradann

BLADE 45
11 Ekim 2011

ÇOK güzel tavsiye ederim herkeze

FaRuK
14 Ekim 2011

manyak bifilm ya on numara

canuccan
18 Ekim 2011

film dehşetül vahşet yani çok iyi anlamında.zamanınızı ayırmanıza değecek bir film.olumsuz yorumlara aldırış etmeyin ve kalbinizin sesini dinleyin 😀

çetin
26 Ekim 2011

tek kelimeyle mühtiş sürükleyici bu tars sevenler kasırmasın derim

metin
30 Ekim 2011

idare eder

yns
03 Aralık 2011

güzeldi tavsıye ederım..

mathilda
13 Aralık 2011

2. partta kapattım. çok sıkıcıydı.

faruk
15 Aralık 2011

tek kelimeyle muhteşem bir film. bu sitede harika, bütün filmleri sorunsuz izliyorum. teşekkürler

burcu
24 Aralık 2011

son derece başarılı sürükleyici bir film izleyin arkadaşlarım 🙂

burcu
24 Aralık 2011

çok başarılı mutlaka izleyin

olmpos
26 Aralık 2011

kesinlikle seri olmalıııııııı

Mehmet ali
07 Ocak 2012

helal olsun yapana yönetene yorumları dıkkate almayın arkadaşlar izliyeceğinize değecek bir flim bir tek sorun grafiklerin ağır olmasından dolayı yaşanan kalite azligı bununda nedenı filmin orjinal bir parçadan oluşmamasıdır

ismail şahbaz
18 Ocak 2012

tşekürler 🙂

filmci
30 Ocak 2012

bence fena değil.bakıla bilir:D

eutu
02 Şubat 2012

daga izlememişam filmii 🙂 inş güzeldir değilse güze yazanların ben taaaaaa …….

eutu
02 Şubat 2012

…………..

ankaralı
04 Şubat 2012

film iyi arkadaşlar.. tavsiye edilir

ibrahim
12 Şubat 2012

arkadaşlar bu film izlenmeli şiddetle tavsiye ediyorum.macera aksiyon korku fantastik ne ararsan var içinde

mehmet yıldırım
23 Şubat 2012

devamını umuyorum

mehmet
24 Şubat 2012

fiLm qüzel akıcı maceralı ama sonuç şuki vampir eşittir saçmalık 😀

burak
24 Şubat 2012

bu filme zaman kaybı diyen arkadaşlar acaba romantik komedi beklıyorlardıda hayal kırıklıgına bı ugradılar 🙂 tmm herkesın yorumuna saygım varda bu fılme zmn kaybı diyorsan sen hiç kötü film görmemişsin tamam senin için tarzın olmaya bılır ama yınede emege saygı iyi film

hanibal37
24 Şubat 2012

idare eder bir film 10/5

MUHTESEM İKİLİ
25 Şubat 2012

rica ediyoruz bu filmi beğenenler bundan sonra hiç bir film için yorum yapmasın. Boşa vakit kaybetin arkadaşlar film çok saçma izlediğim en kötü ve basit vampir filmi. Bir arkadaş yorum yapmış her anı aksiyon dolu felan diye saçmalamış sakın aldanmayın.son sözüm filmden uzak durun

Anonim
25 Şubat 2012

basırılı farklı fılm

DaRrkKnightt
18 Mart 2012

çok iyi !!

ugur
01 Nisan 2012

film gercktn güzeldi sıkıcı deildi

risingsun06
03 Nisan 2012

izlemege deger bir film. tesekkurler

aysegüL
16 Ekim 2013

Cok güzeL Bir filmdii.. Begendım . Rahib Cok yakısıklı :)))

omer
23 Eylül 2014

idare ederin biraz üstünde bir film. 2. film gelecek gibi bitirmişler ancak üstünden neredeyse 4 yıl geçti 2. film yok.

levent
25 Aralık 2014

güzel bir flim..seyretmenizi tavsiye ederim.

mbatmanoglu
27 Mayıs 2015

Harika bir film izlemeye değer. boş yorumlara aldırmayın arkadaşlar. izleyin görün 🙂

Anonim
01 Şubat 2016

Muhteşem bir filim admin teşekkür ederiz devamını da bekliyoruz

Yukarı Çık