99. Blok Filmini izle / FHD (FULL HD) Film izle

Türkçe DublajTür : Suç, Dram Gösterim : 01 Ekim 2017 Imdb : 7.2 Yapım : 2017

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , , , , , ,

Orijinal İsim : Brawl in Cell Block 99

99. Blok 7.2/10

Eski bir boksör olan Bradley, oto tamircisindeki işini kaybetmiş ve evliliğinin de sonuna gelmiştir. Hayatının bu noktasında eski bir arkadaşı için uyuşturucu kuryesi olarak çalışmaktan başka çaresi kalmamıştır. Her şey yolunda gibidir, ta ki bir gün kendisini polisle olan bir çatışmanın ortasında bulana dek. Toz duman kalkıp, kafasını kaldırdığında, kendisini yaralı ve hapse atılmış olarak bulur. Vince Vaughn’ın muazzam ve aynı zamanda korkutuculuğuyla akıldan çıkması zor oyunuyla 99. Blok; insan ruhunun karanlık köşelerinde dolaşan, fizikselliğiyle büyüleyen bir karakter çalışması. Vaughn’a eşlik eden Jennifer Carpenter, Udo Kier ve Don Johnson’ın performansları da bir o kadar göz alıcı.

Fragman

07 Nisan 2018

İzlenme : 34.274

Yorum : 31

Sonra İzleFavorilere Ekle
Işıkları Kapat Sinema Modu Sorun Bildir

Facebook Yorumları

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Filmsever
07 Nisan 2018

Bu filmi Türkçe alt yazılı çıktığında izlemiştim. Tavsiye ederim güzel filmdir. 7.2 imdb puanı bence az olmuş.

aapls
07 Nisan 2018

güzel film izleyin ,,,

fatma
07 Nisan 2018

izleyin…dehşetül vahşet…

mahmut
07 Nisan 2018

Altyazili olarak eklenecekmi ?

Tolga (Editör)
07 Nisan 2018

@Mahmut merhaba bu filme ait Altyazı çok kötü ve onay almadığı yetersiz olduğu için zamanında eklenmedi zaten. Şu an da aynı durum söz konusu daha kaliteli bir çevirmen tarafından çevirilirse ekleriz ama bu hali ile piyasada olan altyazı eklenmeyecektir izleme daha iyi yani o çeviri ile. Sitemize onaylı ve kaliteli altyazılar eklenmektedir, makine, program, google translate veya çevirmen olabilir miyim deneyim bi die çeviren kişilerin altyazıları eklenmiyor, altyazı çevirmen grupları tarafından değerlendirilip izlenebilir seviyesinde oy alan çeviriler eklenir iyi seyirler. . .

Anonim
07 Nisan 2018

süper

Anonim
07 Nisan 2018

kolay kolay yorum yazmam film ezberleri bozar

akifhasan
08 Nisan 2018

süpper bi filim izlenmeli

yorumcu
08 Nisan 2018

Tek kelimeyle muhteşem film

tolga
08 Nisan 2018

kavga sahneleri müsamere gibi, seyrettiriyo ama en fazla beş puanlık film yorumlarda tezahurat yapan arkadaşlar biraz genç olsa gerek 😉

Anonim
08 Nisan 2018

Ben de kolay kolay yoeum yazmam. Basit bir film. Klasik konu, sacma sapan aksiyon. Neden bu kadar begenilmis anlayamadim.

Anonim
08 Nisan 2018

yillardir film izlerim ilk defa yorum yaziyorum . arkadas dusunmeden filmin play tusuna basin .izleyin

hüseyin
08 Nisan 2018

vallahi heyacandan sigara içmek için balkona gidemedim

Kaan897
08 Nisan 2018

Güzel film izleyin pişman olmazsınız.

kemal
09 Nisan 2018

izle direk

fatih
09 Nisan 2018

on numara…

Anonim
10 Nisan 2018

Ibrahimov şiraz izlediyim en güzel filimlerden biri amma cok huzünlü bittdi sonu

turan celik
10 Nisan 2018

fllim cok güzel yanlız amerkanın mapusane pisliklerini gosteriyor……..

Cengizhan
11 Nisan 2018

Cok sacma bir filim kesinlikle onermiyorum

Anonim
11 Nisan 2018

Harika

Anonim
11 Nisan 2018

Süper bir film izleyin

musa 73
11 Nisan 2018

Filmi başarılı buldum izlenebilir güzel bir film oyunculuklar çok başarılı konusuda iyi olmuş, bu yoklukta kaçırmayın izleyin pişman olmazsınız 7.5 /10

KADIR
11 Nisan 2018

bomba gibi

umut
12 Nisan 2018

izlemeyin

iatsiz
13 Nisan 2018

megabaytlarınızı boşa harcamayın saçma sapan bır fılm, yorumlar uzerıne ızledım sonra uye oldum sadece bu yorumu yazmak ıcın. zaman kaybı fılme dehset dıyenler fılm ızlemeyı bıraksın .D

Anonim
14 Nisan 2018

Harika bir film.
Emeği geçenlere teşekkürler.

sirius29
14 Nisan 2018

sabırla seyredebilirseniz sonu belki amacını açıklar. emeği geçenlerin eline sağlık. teşekkür ederim.

Eyyüp
14 Nisan 2018

Film güzeldi hoşuma gitti fakat dövüş sahneleri çok amatörce ve gerçekçilikten uzak kalmış. Hatta komedi gibi olsun izlerken baya güldüm 🙂 komedi filmi olmalıymış bence. Özellikle o son sahne neydi öyle. Adamın kafasına basıyo ve herifin suratı sünger gibi eziliyor. İşte orda krize girdim :))

iatsiz
15 Nisan 2018

zaman kaybı berbat bir film

yasin454
15 Nisan 2018

Muhteşem..

Hergele
19 Nisan 2018

Ne desem bilemedim ? Film güzel.ama aksiyon aramayın çünkü yok ama film kendini izletiyor ve sıkmıyor imdb puanı 6.6 verirdim ben.
Tavsiye ederim

Yukarı Çık